Saturday, February 23, 2008

اولين کنفرانس معرفي کتاب " من از مذهب رويگردانم"

کتاب بيوگرافي مينا احدي در همه کتابفروشي ها قابل دسترس است



روز چهارشنبه هفته آينده ٢٧ ماه فوريه در شهر برلين اولين جلسه معرفي کتاب " من از مذهب رويگردانم " برگزار ميشود. در اين جلسه مينا احدي و سينا فوگت و همچنين ميکاييل اشميت سالمون سخنراني کرده و کتاب را معرفي خواهند کرد. همچنين در اين کنفرانس ، بخشهايي از کتاب خوانده ميشود و در مورد آن بحث و بررسي انجام ميشود.
انتشاراتي هاينه از نمايندگان احزاب و مطبوعات در آلمان دعوت کرده است، در اين نشست حضور بهم رسانند.
در دعوت نامه اي که به اين منظور تهيه و ارسال شده است، نوشته شده:
"مينا احدي در سال ۱۹۵۶ در ايران متولد شده ، او بايد تحصيلات خود در رشته پزشکي را بعد از انقلاب در سال ۱۹۷۹ قطع ميکرد، چرا که بعنوان يک فعال سياسي چپ، مورد تعقيب بوده است. همسر او اعدام شده و او به کردستان و منطقه مرزي بين ايران و عراق فرار ميکند. جايي که او ده سال بعنوان پارتيزان مبارزه کرده است. ۱۹۹۰ او به اطريش پناهنده شده و از سال ۱۹۹۶ در آلمان زندگي ميکند. او مبارزات خود در دفاع از حقوق انساني و حقوق زنان را در اروپا نيز ادامه ميدهد. در سال ۲۰۰۱ او کميته بين المللي عليه سنگسار را سازمان ميدهد و در سال ۲۰۰۷ او شوراي مرکزي سازمان اکس مسلم را سازمان ميدهد که هم اکنون مسول اين سازمان است. " جلسه معرفي کتاب در شهربرلين است و از ساعت هفته و نيم عصر آغاز خواهد شد. محل جلسه:

Lichtburg forum. Behrn str 13
13357 Berlin
از همه علاقمندان دعوت ميکنيم در اين جلسه حضور بهم رسانند. براي تهيه کارت ورودي ميتوانيد به مراکز کتابفروشي تاليا در برلين مراجعه کنيد و يا با شماره تلفن۰۳۰۴۹۳۰۶۸۰ تماس بگيريد .
نمايندگان مطبوعات ميتوانند با خانم اوته بيرويش ۰۰۴۹۸۹۴۱۳۶۳۱۳۴ تماس بگيرند.
کتاب من از مذهب رويگردانم هم اکنون در کتابفروشي هاي آلمان بفروش ميرسد و همچنين از طريق چندين شبکه توزيع کتاب مثلا آمازون و ليبري و .. از طريق اينترنت قابل خريدن است. در اينجا ليست برخي از اين مراکز انتشاراتي را ميتوانيد ببينيد.

MINA AHADI, SINA VOGT
Ich habe abgeschworen
Warum ich für die Freiheit und gegen den Islam kämpfe
Buchbestellung: Direkt über folgende Online-Buchhändler oder überall, wo es Bücher gibt.





شوراي مرکزي سازمان اکس مسلم
۲۰ فوريه ۲۰۰۸
شماره تلفن تماس : ۰۰۴۹۱۷۷۵۶۹۲۴۱۳

No comments: