Friday, February 1, 2008

کتاب زندگي نامه مينا احدي در ماه فوريه به زبان آلماني منتشر ميشود!

اسم کتاب: من از مذهب رويگردانم!
زير تيتر: چرا من براي آزادي و بر عليه اسلام مبارزه ميکنم
نويسندگان اين کتاب: مينا احدي با همکاري سينا فوگت


من از مذهب رويگردانم. مروري بر زندگي و فعاليت هاي پربار و بسيار آموزنده مينا احدي در ايران و در سطح بين المللي است. کتاب زندگينامه مينا احدي از جانب يک انتشاراتي معروف آلماني به اسم "انتشارات هاينه" منتشر شده است. اين کتاب از شرايط خانوادگي مينا احدي ٬ فعاليتهاي سياسي او در دوران انقلاب 1357 و نقش اسلام سياسي در سرکوب خونين انقلاب مردم٬ از فعاليت مينا در کردستان و از اوضاع سياسي ايران و جريانات دخيل در سياست ايران سخن ميگويد.
مينا احدي در اين کتاب از نقش منصور حکمت در تحولات عظيمي که در چپ ايران ايجاد کرد و از تاثيرات عميق او دردامن زدن و شکل دادن به يک جنبش دفاع از انسانيت و حرمت انسان تفسير و تحليل خود را بيان کرده است. او در اين کتاب از دورانهاي متحولي که جامعه ايران از آن عبور کرده و از اوضاع سياسي کنوني در ايران و جهان حرف ميزند. اين کتاب همچنين تصويري جانبدارانه و خواندني از نقطه عطفهاي سياست در ايران و نيروهاي دخيل در آن است.

کتاب "من از مذهب رويگردانم" از ماه فوريه در کتابفروشي هاي آلمان و کشورهاي آلماني زبان قابل دسترس است.
اين کتاب با يک جلسه کتابخواني و کنفرانس علني در شهر برلين در روز ٢٧ فوريه 2008 به عموم معرفي خواهد شد. از هم اکنون تعدادي از رسانه ها و خبرنگاران براي معرفي اين کتاب با مينا احدي مصاحبه کرده و يا وقت مصاحبه را تعيين کرده و از اول فوريه اين مصاحبه ها منتشر خواهند شد. از جمله رسانه هايي که تا کنون در اين زمينه مصاحبه و گزارش تهيه کرده اند عبارتند از: Spiegel, نشريه هفتگي WDR, راديو RBB, راديو و SWR تلويزيون آلماني زبان ميباشند. ما همينجا اين اقدام با ارزش مينا احدي و همکارانش را به همه انسانهاي آزاديخواه و ضد مذهب تبريک ميگوييم. قطعأ انتشار اين کتاب بيش از پيش نقش و جايگاه جنبش ضد مذهبي و جنبش سکولاريسم نو را به جهانيان معرفي ميکند.
دراينجا عکس روي جلد اين کتاب را ملاحظه مي کنيد!

Ahadi, Mina Vogt, Sina
Ich habe abgeschworen
Warum ich für die Freiheit und gegen den Islam kämpfe

شوراي مرکزي سازمان اکس مسلم- آلمان
http://www.ex-muslime.de/

No comments: