Thursday, September 27, 2007

اطلاعیه در باره فتوای قتل گونتر والرف در آلمان

علیه فتوا، در دفاع از آزادی

گونتر والرف نویسنده و منقد آلمانی، از طرف اسلامی ها به مرگ تهدید گردید. در سایتی که از القاعده حمایت میکند همراه با ویدئوهای مربوط به گردن زدن و سر بریدن افراد آماده است: "حمله جديدی از طرف این فرد به اسلام شروع شده است. او ميخواهد در یکی از مساجد شهر کلن بخشی از کتاب آیه های شیطانی را قرائت کند". والراف اخیرا اعلام کرده بود که سلمان رشدی را سه ماه در خانه خود نگهداری کرده و آیه های شیطانی را برای دوستان مسلمانش خوانده و با خنده آنها مواجه شده است و باز هم این کتاب را در یک مسجد برای مسلمانان خواهد خواند. والراف گفته است تعصبات و تهدیدات و فتواها کار دستجات سازمان یافته اسلامی است نه مسلمانان معمولی. بدنبال تهدید اسلامی ها پلیس شروع به محافظت از والراف کرده است.

این دومین فتوای قتل در هفته های اخیر است که توسط اسلامی ها صادر میشود. چند هفته قبل نیز فتوای قتل لارش ویلکس هنرمند و کاریکاتوریست سوئدی و اولف یوهانسون سردبیر روزنامه "نریکس آلهاندا" از سوی البغدادی رئیس القاعده در بغداد، صادر شد. فتوای قتل سلمان رشدی و تسلیمه نسرین، قتل ونگوگ در هلند، نمونه های پر سر و صدا تر فتواهای اسلامی در گذشته است. اما آمار واقعی فتواهائی که در کشورهای اسلام زده هرروز و هر ساعت، توسط دستجات و دولت های اسلامی علیه مخالفین خود و مردم معترض و بویژه زنان صادر و اجرا میشود بیشمار است.

تروریسم اسلامی کابوسی برای مردم جهان شده است۔ باید به مقابله گسترده با این گانگستریسم اسلامی برخاست۔ راه مقابله با تروریسم اسلام سیاسی، مماشات با بخش های محافظه کار و یا باصطلاح اصلاح طلب آن، نیست. اینها همه بخش های مختلفی یک جنبش اند. جنبشی که درهرجا نیروئی به هم بزند، میزند و میکشد و فتوا صادر میکند. کسانی که میخواهند از طریق مماشات و میدان دادن به "اسلام میانه رو" و محافظه کار با تروریسم آن مقابله کنند، در واقع خواهان بقاء اسلام سیاسی اند. به وحشیگری اش علیه چپ و آزادیخواهی نیاز دارند، سیاست های راست و ضد بشری و تروریسم دولتی خود را به بهانه آن توجیه میکنند. راه مقابله با اسلام سیاسی، افشای هرگونه مماشات با مافیای مذهب بطورکلی و جارو کردن اسلام سیاسی توسط جنبش های مردمی، سکولار و سوسیالیستی و آزادیخواه است.

حزب کمونیست کارگری تهدید به قتل گونتر والراف را قویا محکوم میکند و همه مردم آزادیخواه را به مقابله فعال با جریانات اسلامی و دفاع بی تخفیف و بی قید و شرط از آزادی بیان فرامیخواند. باید وسیعا به میدان آمد و جریانات اسلامی را سر جای خود نشاند. حزب همچنین مردم آزادیخواه در آلمان، سوئد و سراسر جهان را به حمایت همه جانبه از جنبش آزادیخواهانه مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی، اصلی ترین سنگر اسلام سیاسی، و حمایت از مبارزه جریانات آزادیخواه، سکولار و سوسیالیست در کشورهای اسلام زده فرامیخواند.

حزب کمونیست کارگری ایران
۳ مهر ١٣۸۶، ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۷

No comments: