Tuesday, October 9, 2007

آزادیخواهان درمقابل روز قدس جمهورى اسلامى در لندن

به فراخوان تعدادی از شخصيت ها و احزاب و سازمانهای مدافع حقوق انسان از جمله Workers Liberty Harry’s Place ,،Class War ، حزب کمونیست کارگری ایران و سازمان ایکس مسلم در انگلیس روز شنبه ٧ اکتبر تظاهرات باشکوهی در مقابل اسلامی ها و جمهوری اسلامی در لندن برگزار شد. وقتی جمهوری اسلامی با مشارکت فعال حزب الله لبنان اعلام راهپیمائی بمناسبت "روز جهانی قدس" کرد٬ آزاديخواهان بلافاصله تظاهرات متقابلى را در مقابل آنها سازمان دادند۔ در اين تظاهرات نزديك به صد نفر از آزاديخواهان و معترضين به جمهورى اسلامى ايران و تروريسم اسلامي٬ با در دست داشتن پلاکاردهائی از اعدامهای اخیر در ایران و پوشیدن تی شرتهائی با تصویر عاطفه رجبی شعار دادند که از مبارزات مردم ایران حمایت می کنند و فلسطین آری، حزب الله و احمدی نژاد "نه" آنها با شور فراوان از مبارزات زنان، کارگران و دانشجویان در ایران پشتیبانی کردند و نشان دادند تروریسم اسلامى در خارج مرزهای ایران و جمهوری اسلامی را در داخل ایران به خوبی می شناسند

در ادامه تظاهرات مریم نمازی طی یک سخنرانی پرشور به افشای جنایات جمهوری اسلامی پرداخت و معنی عملی روز قدس را که همانا قدرتنمائی اسلام سیاسی در برابر انسانیت و جهان متمدن است برای تظاهرات کنندگان و صدها نفر از عابرين كه ناظر اين تظاهرات بودند٬ تشریح کرد. این سخنرانی مورد استقبال گرم تظاهرات کنندگان قرار گرفت.

راهپیمایان اسلامی که انگار از اعماق گور تاریخ برگشته بودند وقتی با صف تظاهرات کنندگان روبرو شدند به عینه دیدند که انسانیت متمدن در مقابل ارتجاع و تروریسم اسلامی بسیج شده و این ارتجاع را در خیابان به مصاف طلبیده است. وقتيكه صف حزب اللهى ها، که به نسبت سالهای قبل کاهش چشمگیری را نشان میداد، به ميدان پيكادلى رسيد شعارهايى چون "حزب الله برو گم شو"٬ تروريست اسلامى برو گم شو"٬ تروريست اينجا جاى تو نيست" به تعداد كمى از حزب اللهى هاى مذكر با ريش هاى بلند و مونث پيچيده در گونى هاى سياه كه پشت سر چند ملاى عمامه به سر در خيابانهاى لندن براه افتاده بودند٬ فهماند كه آزادیخواهان همه جا حاضرند تا چهره کثیف اسلام سیاسی و دولتهای آدمکش آنها را به همگان معرفی کنند.


مرگ بر جمهوری اسلامی
مرگ بر ارتجاع اسلامی
زنده باد صف جهان متمدن علیه بربریت سرمایه داری

حزب کمونیست کارگری ایران – تشکیلات بریتانیا
٨ اکتبر ٢٠٠٧ – ١٦ مهر ١٣٨٦

1 comment:

Anonymous said...

سلام

ممنون وبلاگ خوبی داری .

به تازگی چند تا کلیپ نایاب تو وبلاگمون قرار دادیم .
برای دانلود کلیپ ها سری به وبلاگ ما بزنید .

در صورتی که مایل به تبادل لینک هستی با ما تماس بگیر .

وبلاگ جوانان مبارز
www.emrali.coo.ir