Wednesday, March 26, 2008

ويژه نامه اشپيگل در مورد اسلام در آلمان


در صفحه اول اين نشريه تبليغ کتاب مينا احدي ،
در صفحه 108 مصاحبه مفصل با مينا احدي را ميخوانيد!


http://www.spiegel.de/spiegelspecial/0,1518,542507,00.html


نشريه اشپيگل در ويژه نامه اين شماره خود که در روز ٢۵ ماه مارس 2008 در همه کتابفروشي هاي قابل دسترس است، در مورد اسلام، سازمانهاي اسلامي و بحث مسلمانان در آلمان مطالب متعددي نوشته است. اگر تا يکسال قبل بسياري از مطالب رسانه ها و نشريات و از جمله اشپيگل فقط و يا بيشتر در مورد سازمانهاي اسلامي و شخصيت هاي طرفدار اسلام و يا در نهايت " سکولار مسلمان " حرف ميزد، در اين شماره در صفحه اول معرفي کتاب مينا احدي و در صفحه 108 عکس بزرگ مينا احدي و آرزو توکر و همچنين بروشور کامل از سازمان اکس مسلم را زده است. در اين شماره مصاحبه مفصلي با مينا احدي تحت عنوان " از مذهب روي برگردانندگان" زده که به همگان توصيه ميکنيم اين مطلب را بخوانند. در اين مصاحبه در مورد نقش مريم نمازي در مبارزه عليه اسلام سياسي صحبت شده و همچنين به فعاليتهاي احسان جامي در هلند نيز اشاره شده است.
آلمان کشوري است که در آن، چندين سازمان اسلامي، در حال فعاليت متمرکز و فشرده هستند و توانسته اند، تا سطح دولت آلمان نفوذ کرده و با مسولين حکومت و وزارت داخله ، کنفرانس اسلام را سازمان داده و در صدد گرفتن امکانات مالي و سياسي بيشتر در جامعه آلمان هستند. آخرين کنفرانس اسلام تصويب کرد که تدريس اسلام در مدارس آلمان رسميت يابد. ساختن مساجدي که مثل قارچ از زمين سبز ميشود ، حجاب زنان و کودکان، ممنوعيت حضور تعداد زيادي از دختران در کلاسهاي شنا و يا آموزش سکس ، و بالاخره تقلا براي جدا سازي زنان و مردان در برخي از مراکز فعاليت و يا تفريح و يا بيمارستانها، از جمله ليست بلند بالايي است که اسلاميها در آلمان به آن دست يافته اند.
پشت همه اين سازمانها دولتهايي نظير حکومت ترکيه، دولت سوريه و عربستان سعودي و همچنين و بويژه جمهوري اسلامي ايران ايستاده است. حکومت اسلامي ايران همه وقايع مربوط به اين موضوع را با دقت پيگيري کرده و بدنبال فعاليتهاي شوراي مرکزي اکس مسلم و فعاليتهاي چهر هاي سرشناس منتقد و معترض به اسلام، در رسانه هاي گروهي خود از مبارزه با اسلام در اروپا و آلمان حرف زده و از " مسلمانان" دعوت ميکند که پاسخ اين بي خدايان را بدهند.

در جامعه آلمان يک مبارزه عظيم و اجتماعي بر عليه دخالت مذهب اسلام و همه مذاهب در زندگي مردم در جريان است. ما در بستر اصلي جامعه ايستاده ايم و مردم سکولار، بي مذهب و منتقد به اسلام و اسلام سياسي را در بستر اصلي سياست نمايندگي ميکنيم.

ما روزانه دهها نامه تشويق و تقريبا هر روز چند نفر عضو ميگيريم. امروز ديگر در آلمان نميتوان از مذهب و اسلام و اسلام سياسي حرف زد، بدون اينکه ما در آنجا حاضر باشيم، اين امر ميسر نشد، مگر با فعاليتهاي شبانه روزي و با مبارزه همه جانبه با همه سدها و موانع اجتماعي و سياسي اي که در مقابل ما وجود داشت.
امروز عکس و يا حرفهاي ما در نشريه اصلي آلمان چاپ ميشود و تعدادي از چپ هاي سنتي و يا مخالفين سياسي ما ، شروع به پرتاب کردن لجن بسوي ما ميکنند. از اين حملات باکي نبايد داشت، مبارزه اصلي ما در بستر اصلي با جنبش ارتجاعي و قرون وسطايي است که تا اروپا پيشروي کرده و در همين جا نيز از سياهي و تباهي و عقب ماندگي و ارتجاع دفاع ميکند. ما در صف اول مبارزه ايستاده ايم و صداي انسانيت و جهانشمولي حقوق انساني را تا درون رسانه هاي اصلي جامعه آلمان و اروپا برده ايم. درود به همه فعالين ضد مذهب و فعالين عليه اسلام سياسي که با فعاليتهاي درخشان خود و با دست بردن به اين کار " خطرناک" ، پرچم دفاع از انسانيت و مدنيت را بلند کرده اند.
مينا احدي
٢٦ مارس 2008

1 comment:

Anonymous said...

این مقاله لینک شد
موفق باشید
http://geographymarivan.blogfa.com/