Sunday, March 30, 2008

نامه سرگشاده مينا احدي به رييس پارلمان اروپا

از پارلمان اروپا ميخواهم در ايران نظر سنجي کنند!
پاسخي به محمد علي حسيني سخنگوي وزارت امور خارجه ايران


سخنگوي وزارت امورخارجه جمهوري اسلامي ايران با استناد به آزرده خاطر شدن ميلياردها مسلمان از ديدن فيلم و يا کاريکاتورهاي انتقادي بر عليه جنايات اسلاميها، خواهان بسته شدن دهانها در اروپا ميشود. من براي سنجش افکار عمومي در ايران نسبت به فيلم و يا کاريکاتورهاي انتقادي از جنايات اسلام سياسي و حکومت اسلامي ايران ، خواهان نظر سنجي از مردم ايران در شرايط آزاد هستم. اگر چماق زندان و شکنجه و اعدام و قتل جمهوري اسلامي را کنار بگذاريد ، ميتوان از خود " ميليونها مسلمان" در ايران پرسيد.


سخنگوي وزارت خارجه حکومت اسلامي ايران از طرف ميلياردها " مسلمان" سخن ميگويد.
اجازه دهيد در همين ايران، ميليونها نفر مردم ايران، بدون ترس از پاسدار و زندان و شکنجه و شلاق و اعدام حکومت شما، نظرشان را در مورد اين فيلم بگويند. آنزمان خواهيد فهميد که چه نفرت و ا نزجاري در همان ايران و از سوي " چندين ميليون مسلمان" عليه شما و اسلام اتان وجود دارد.

نمايش يک فيلم در هلند، دوباره سران جنبش اسلامي را در ايران و عربستان و عراق و افغانستان و در همه جا به وجد آورده است ، تا لشکر بکشند و آتش سوزي راه انداخته و قدرت نمايي کنند و امتياز بگيرند.
چه خبر است? هنوز کسي فيلم را نديده ، تقاضاي ممنوعيت آنرا ميکنند. از همان اول ميگويند توهين به اسلام و " مسلمانان" ، اکنون فيلم در دسترس همگان است.
فيلمي نه چندان حرفه اي که بيشتر آن، فاکت و وقايع اتفاق افتاده است.اين يک فيلم مستند از جنايات جنبش اسلامي در دنيا است. از 11 سپتامبر، تا بمب گذاري در مادريد و از سر بريدن در جلو دوربين تلويزيون و تا تهديد به قتل و قتل ناموسي .
در لابلاي فيلم از قران آيه و سوره هايي خوانده ميشود که به قتل فرمان ميدهد و از آزار و اذيت دفاع ميکند ، اينها هم ، همگي فاکت هستند.
اگر انتقادي هست به اين فيلم، از نظر من اينست که جنبش اسلامي و اسلام سياسي را با مسلمانان و مردم ساکن ايران و عراق و افغانستان و يا مهاجرين و پناهندگان قاطي کرده و بين اين دو پديده تفکيک قايل نميشود.
و همين ميتواند زمينه ساز حمله به مردم فراري از ايران و عراق و افغانستان و غيره شود.همان مردمي که در ايران و افغانستان و عراق و عربستان سعودي قربانيان اسلام سياسي و دولتهاي فاشيست اسلامي هستند. اينهااز جمله نقطه ضعفهاي فيلم است. اما هيچ آخوند و سردار جنايتکار اسلامي و از جمله سران حکومت سنگسارو اعدام در ايران نبايد به خود جرات داده و از سوي مردم ايران و افغانستان و غيره و به عنوان نماينده آنها صحبت کنند و خواهان بسته شدن دهانها و يا لابد گلوله زدن به اين دهانها شوند!!
. در همان ايران سران اين حکومت فاشيست اسلامي ، خون مردم را در شيشه کرده و هزاران نفر را در خيابان ها اعدام کرده و صد ها نفررا در مقابل چشم جامعه بشري سنگسار کرده اند. امروز لابد اگر کسي سرنوشت مريم ايوبي و لحظات آخر زندگي او و جان دادن او زير سنگباران ملاها و جانيان حاکم بر ايران را نشان دهد و يا زندگي شهلا جاهد و کبرا رحمانپور را فيلم کند، لابد نماينده حکومت جانيان در ايران از توهين به اسلام و مسلمانان حرف زده و خواهان بسته شدن دهانها خواهد شد.
من به اين جناب حسيني ميگويم، بساط اتان را همان مردم " مسلمان" در ايران جارو خواهند کرد و اگر ترس از زندان و پاسدار و شلاق و اعدام شما نبود. اگر ترس از جنايات و سربريدن و از کوه پرتاب کردن شما نبود، مردم منزجر از جنايات جنبش اسلامي و اسلام سياسي يک روزه بساط شما و جنبش اسلامي را در منطقه پاک ميکردند.
شما با همين جنايات زنده هستيد، شما با جوخه دار و اسيد پاشيدن به صورت زنان و سر بريدن و چشم درآ وردن زنده هستيد، پس اجازه دهيد اين جنايات به صورت فيلم نشان داده شود تا بشريت ببيند در اين قرن مردم " مسلمان" در منطقه خاورميانه و در کشورهاي اسلام زده با چه جانوراني روبروهستند. خودتان را به مظلوميت نزنيد شما اگر قدرت داشتيد در همين اروپا دهانها را مي بستيد و سرها را از تن جدا ميکرديد. کما اينکه جوخه هاي اعدام جمهوري اسلامي فقط در اروپا صدها نفر را تا کنون به قتل رسانده است.
امروز که يکبار ديگر شما جرات کرده و از سوي مردم ايران حرف ميزنيد، من از پارلمان اروپا و يا هر نهاد بين المللي که بخواهد اين کار را بکند، دعوت ميکنم که در ايران از مردم ايران نظر خواهي کنند. به شرطي که پاسداران و نيروهاي سرکوبگر حکومت ، و تهديد به شکنجه و قتل " زندانيان سياسي مسلمان"!!! در ايران از سوي حکومت شما قطع شود. بگذاريد مردم خودشان نظر دهند، که آيا از نشان دادن فيلم جنايات شما آزرده خاطر هستند، يا انبساط خاطر دارند.
من خواهان برگزاري يک نظر سنجي در ايران در مورد ميزان آزرده خاطر شدن و يا نشدن مردم ايران در رابطه با کاريکاتورهاي محمد در دانمارک و فيلمهاي انتقادي در مورد جنايات اسلاميها هستم.

مينا احدي
28 مارس 2008
minaahadi@aol.com
www.rowzane.com

Wednesday, March 26, 2008

ويژه نامه اشپيگل در مورد اسلام در آلمان


در صفحه اول اين نشريه تبليغ کتاب مينا احدي ،
در صفحه 108 مصاحبه مفصل با مينا احدي را ميخوانيد!


http://www.spiegel.de/spiegelspecial/0,1518,542507,00.html


نشريه اشپيگل در ويژه نامه اين شماره خود که در روز ٢۵ ماه مارس 2008 در همه کتابفروشي هاي قابل دسترس است، در مورد اسلام، سازمانهاي اسلامي و بحث مسلمانان در آلمان مطالب متعددي نوشته است. اگر تا يکسال قبل بسياري از مطالب رسانه ها و نشريات و از جمله اشپيگل فقط و يا بيشتر در مورد سازمانهاي اسلامي و شخصيت هاي طرفدار اسلام و يا در نهايت " سکولار مسلمان " حرف ميزد، در اين شماره در صفحه اول معرفي کتاب مينا احدي و در صفحه 108 عکس بزرگ مينا احدي و آرزو توکر و همچنين بروشور کامل از سازمان اکس مسلم را زده است. در اين شماره مصاحبه مفصلي با مينا احدي تحت عنوان " از مذهب روي برگردانندگان" زده که به همگان توصيه ميکنيم اين مطلب را بخوانند. در اين مصاحبه در مورد نقش مريم نمازي در مبارزه عليه اسلام سياسي صحبت شده و همچنين به فعاليتهاي احسان جامي در هلند نيز اشاره شده است.
آلمان کشوري است که در آن، چندين سازمان اسلامي، در حال فعاليت متمرکز و فشرده هستند و توانسته اند، تا سطح دولت آلمان نفوذ کرده و با مسولين حکومت و وزارت داخله ، کنفرانس اسلام را سازمان داده و در صدد گرفتن امکانات مالي و سياسي بيشتر در جامعه آلمان هستند. آخرين کنفرانس اسلام تصويب کرد که تدريس اسلام در مدارس آلمان رسميت يابد. ساختن مساجدي که مثل قارچ از زمين سبز ميشود ، حجاب زنان و کودکان، ممنوعيت حضور تعداد زيادي از دختران در کلاسهاي شنا و يا آموزش سکس ، و بالاخره تقلا براي جدا سازي زنان و مردان در برخي از مراکز فعاليت و يا تفريح و يا بيمارستانها، از جمله ليست بلند بالايي است که اسلاميها در آلمان به آن دست يافته اند.
پشت همه اين سازمانها دولتهايي نظير حکومت ترکيه، دولت سوريه و عربستان سعودي و همچنين و بويژه جمهوري اسلامي ايران ايستاده است. حکومت اسلامي ايران همه وقايع مربوط به اين موضوع را با دقت پيگيري کرده و بدنبال فعاليتهاي شوراي مرکزي اکس مسلم و فعاليتهاي چهر هاي سرشناس منتقد و معترض به اسلام، در رسانه هاي گروهي خود از مبارزه با اسلام در اروپا و آلمان حرف زده و از " مسلمانان" دعوت ميکند که پاسخ اين بي خدايان را بدهند.

در جامعه آلمان يک مبارزه عظيم و اجتماعي بر عليه دخالت مذهب اسلام و همه مذاهب در زندگي مردم در جريان است. ما در بستر اصلي جامعه ايستاده ايم و مردم سکولار، بي مذهب و منتقد به اسلام و اسلام سياسي را در بستر اصلي سياست نمايندگي ميکنيم.

ما روزانه دهها نامه تشويق و تقريبا هر روز چند نفر عضو ميگيريم. امروز ديگر در آلمان نميتوان از مذهب و اسلام و اسلام سياسي حرف زد، بدون اينکه ما در آنجا حاضر باشيم، اين امر ميسر نشد، مگر با فعاليتهاي شبانه روزي و با مبارزه همه جانبه با همه سدها و موانع اجتماعي و سياسي اي که در مقابل ما وجود داشت.
امروز عکس و يا حرفهاي ما در نشريه اصلي آلمان چاپ ميشود و تعدادي از چپ هاي سنتي و يا مخالفين سياسي ما ، شروع به پرتاب کردن لجن بسوي ما ميکنند. از اين حملات باکي نبايد داشت، مبارزه اصلي ما در بستر اصلي با جنبش ارتجاعي و قرون وسطايي است که تا اروپا پيشروي کرده و در همين جا نيز از سياهي و تباهي و عقب ماندگي و ارتجاع دفاع ميکند. ما در صف اول مبارزه ايستاده ايم و صداي انسانيت و جهانشمولي حقوق انساني را تا درون رسانه هاي اصلي جامعه آلمان و اروپا برده ايم. درود به همه فعالين ضد مذهب و فعالين عليه اسلام سياسي که با فعاليتهاي درخشان خود و با دست بردن به اين کار " خطرناک" ، پرچم دفاع از انسانيت و مدنيت را بلند کرده اند.
مينا احدي
٢٦ مارس 2008

Thursday, March 13, 2008

مجله مادونا – اطريش مينا احدي را براي دريافت جايزه مطبوعات کانديد کرد!


هر ساله " روزنامه اطريش و مجله مادونا" به ده زن که در زمينه هاي مختلفي فعاليت کرده و از حقوق زنان دفاع کرده اند، جايزه ميدهد. امسال از جمله کسانيکه براي دريافت جايزه " ليدينگ ليدي" کانديد شده اند، مينا احدي است که در زمينه مطبوعات بدليل نوشتن کتاب بيوگرافي خود، به اسم " من از مذهب رويگردانم" به وين دعوت شده است. روز 2 آوريل اين مراسم در شهر وين برگزار ميشود.
در شماره امروز اين مجله، ١١ ماه مارس 2008 اين متن به چاپ رسيده است:
مينا احدي مدافع حقوق انسان براي برنامه " ليدينگ ليدي" به وين مي آيد!
او کسي است که هيچگاه چشم خود را بر معضلات نمي بندد. مينا احدي موسس کميته بين المللي عليه سنگسار و موسس شوراي مرکزي سازمان اکس مسلم ، در کتاب تکان دهنده خود از سرنوشت زنان مسلمان و همچنين زندگي بسيار موثر خود حرف ميزند. کتابي که توسط انتشاراتي هاينه منتشر شده است.
در ادامه اين متن، بيوگرافي کوتاهي از مينا احدي به چاپ رسيده و در پايان آمده است: " ما بايد مصمم شويم، چشم حود را نبنديم، اين پيام مينا احدي اطريشي است و ما تصميم گرفته ايم چشم خود را نبنديم و او را در زمينه مطبوعات براي دريافت جايزه " ليدينگ ليدي " کانديد کرده ايم. روز دوم آپريل در وين اين برنامه اجرا خواهد شد.

Friday, March 7, 2008

مينا احدي در غرفه مجله اشپيگل درنمايشگاه کتاب لايپزيگ سخنراني ميکند

SPIEGEL, SPIEGEL ONLINE und manager magazin auf der Leipziger Buchmesse: 15 Veranstaltungen
Die SPIEGEL-Gruppe lädt auf der Leipziger Buchmesse zu 15 Veranstaltungen auf ihrem Messestand in Halle 3, D 200, ein:


روز جمعه 7 ماه مارس، نشريه اشپيگل و سايت اينترنتي اشپيگل اونلاين، برنامه هاي اشپيگل براي معرفي کتاب در نمايشگاه کتاب لايپزيگ را اعلام کردند. در اين مجموعه برنامه ها که از روز پنجشنبه ١٣ ماه مارس تا يکشنبه ١٦ مارس ادامه دارد، مجموعا پانزده نفر سخنراني کرده و کتابهاي خود را معرفي خواهند کرد.
به دعوت نشريه اشيپگل، مينا احدي در روز شنبه ١۵ ماه مارس در غرفه اشيپگل سخنراني کرده و به سوالات خبرنگار اشپيگل پاسخ ميدهد در اطلاعيه اشپيگل و سايت اينترنتي اشپيگل اونلاين آمده است:
14.00 Uhr „Ich habe abgeschworen": Warum Mina Ahadi für die Freiheit und gegen den Islam kämpft Für Mina Ahadi, Ex-Muslimin und Kämpferin für Religionsfreiheit, ist die Abkehr vom Glauben ein Grundrecht, nach islamischer Rechtslehre ist sie ein Verbrechen. Mit SPIEGEL-Redakteur Per Hinrichs spricht Mina Ahadi über Frauenschicksale in ihrer Heimat Iran, Menschenrechtsverletzungen in Deutschland und über falsch verstandene Toleranz.
ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه : " من از مذهب رويگردانم" : چرا مينا احدي براي آزادي و عليه اسلام مبارزه ميکند. براي مينا احدي که از اسلام دست کشيده و براي آزادي مذهب مبارزه ميکند برگشت از مذهب يک حق اوليه است ولي طبق قوانين اسلامي اين کار يک جنايت است. خبرنگار اشپيگل پير هاينريش با مينا احدي در مورد سرنوشت زنان در ايران و همچنين نقض حقوق انساني در آلمان و در مورد تولرانس غلط، حرف ميزند.
از علاقمندان دعوت ميکنيم در اين برنامه حضور بهم رسانند.

شوراي مرکزي سازمان اکس مسلم – آلمان
٧ مارس 2008
www.ex-muslime.de
00491775692413

ما برنده شديم!دادگاهي در شهر بن آلمان، عليه وزير زنان و خانواده و به نفع نويسندگان کتاب راي داد!


کتاب ميکاييل اشميت سالمون فيلسوف معروف آلماني و هلگه نينکه از کتابفروشي ها در آلمان جمع نميشود. چرا که دادگاهي در شهر بن به شکايت رسمي وزير زنان و خانواده آلمان در مورد اين کتاب امروز به نفع نويسندگان کتاب و عليه وزير زنان راي داد.
اين دادگاه که مسوليت رسيدگي به شکايتي را بر عهده داشت که ادعا کرده بود، اين کتاب به ضرر جوانان است و از اينکه کتاب به همه مذاهب توهين کرده است،ابراز ناخرسندي کرده بود، اعلام کرد که مضمون اين کتاب خطري براي جوانان ندارد.
ميکاييل اشميت سالمون امروز صبح لحظاتي بعد از پايان دادگاه از يک پيروزي در آلمان و پيروزي آزادي عقيده و بيان سخن گفت و اعلام کرد که ما در آلمان به نقد مذهب ادامه خواهيم داد.
سازمان جردانو برونو که ميکاييل اشميت سالمون سخنگوي آنست، در روزهاي 2 و3 ماه مارس در مرکز شهر برلين از يک مجسمه بزرگ جردانوبرونو منتقد مذهب که به دست مخالفين خود در قرن ١٦ زنده زنده سوزانده شد، پرده برداري کرد و اعلام کرد که اين مجسمه يادآور مبارزه براي آزادي بيان و عقيده و مقابله با خرافات مذهبي است . شهر برلين از سوي نهادهاي متعددي در اين روزها مرکز اومانيسم و دفاع از حقوق انساني اعلام شد و گفته شد مبارزه سکولاريستها و آتيست ها در دفاع از آزادي بيان و عقيده به پيش ميرود.
شوراي مرکزي اکس مسلم در آلمان با ابراز شادماني عميق خود از اين پيروزي ، به همگان اعلام ميکند که آزادي بيان و عقيده و آزادي نقد مذهب، يکي از اوليه ترين حقوق انساني است و بايد با تمام قوا از آن دفاع کرد.
ما اين پيروزي را به ميکاييل اشميت سالمون و سازمان جردانو برونو تبريک ميگوييم .


شوراي مرکزي اکس مسلم
6 مارس 2008