Sunday, July 13, 2008

فتواي قتل آرام رشيد محكوم است!

دولت محلي در كردستان عراق بيشرمانه دستور جمع آوري كتاب "جهالت اسلام در دنياي امروز" را صادر كرد.

سازمانهاي اسلامي فتواي قتل آرام رشيد را دادند!

"جهالت اسلام و دنياي امروز" عنوان كتابي است به قلم آرام رشيد در كردستان عراق. اكنون از طرف مقامات محلي در كردستان عراق دستور جمع آوري اين كتاب داده شده و آخوندها در كردستان عراق فتواي قتل اين نويسنده و منتقد اسلام را داده اند. كتاب آرام رشيد در ماه مي ۲۰۰٦ چاپ شده و اخيرا چاپ سوم آن در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. سازمانهاي اسلامي فراخوان جمع آوري كتاب را داده اند و با به امضا رساندن يك طومار اعتراضي با امضا ۴۷۰ نفر عليه شش نويسنده منتقد و مترقي و بويژه عليه آرام رشيد، وارد عمل شده اند. در يك دادگاه فرمايشي در كردستان عراق آرام رشيد محكوم شد و دستور جمع آوري كتاب او داده شد، همزمان سازمانهاي اسلامي فتواي قتل او را صادر كرده اند.
آرام رشيد بلافاصله بعد از تصميم دادگاه بر عليه خودش، گفت، دولت محلي كردستان خواست سازمانهاي اسلامي را اجرا ميكند. آنها خواهان جمع آوري كتاب شدند و اكنون دولت محلي اين كار را ميكند.
سازمانهاي اسلامي فتواي قتل آرام رشيد را نيز صادر كرده اند و جان او در كردستان عراق در خطر است. ما به اين رفتار جنايتكارانه و بيشرمانه دولت محلي كردستان بشدت معترضيم و از همه مردم در كردستان عراق و در همه جا دعوت ميكنيم كه به اين رفتار سركوبگرانه و ضد انساني دولت محلي كردستان عراق اعتراض كنند.
سازمانهاي اسلامي ، سازمانهاي ترور و وحشت و سازمانهاي دست بريدن و چشم در آوردن و سنگسار و فتواي قتل هستند. مردم كردستان عراق و همه مردم در عراق و ايران و افغانستان و عربستان سعودي و ... اين جانيان را مي شناسند. مردم مترقي و روشنفكران و منتقدين اسلام در كشورهاي اسلام زده همواره با دستگاه سركوب و جنايت روبرو شده اند. اما امروز ديگر جنبش هاي اجتماعي گسترده اي عليه جنبش اسلامي و اسلام سياسي در منطقه در جريان است . اين جنبش بايد به ميدان آمده و بيش از پيش اظهار وجود كند.
بايد در مقابل اين فتواي قتل و اين رفتار سركوبگرانه دولت محلي كردستان ايستاد. به باندهاي ترور اسلامي اعتراض كنيد و با اعتراض به دولت محلي كردستان خواهان لغو فوري دستور جمع آوري كتاب آرام رشيد شويد.

شوراي مركزي سازمان اكس مسلم – آلمان
۱۱ جولاي ۲۰۰۸

No comments: