Friday, November 30, 2007

سخنرانيهاي مينا احدي در آلمان

مينا احدي در شهرهاي کلن ، برلين ، بن و هامبورگ سخنراني خواهد کرد.

دانشگاه بن – سه شنبه ٢۷ نوامبر
روز سه شنبه ٢۷ نوامبر2007، مينا احدي در دانشگاه بن در آلمان سخنراني ميکند. به دعوت دو استاد دانشگاه پروفسور تيلمن ماير و پروفسور ارمين پفال تراگبر، مينا احدي بعنوان سخنران در دانشگاه بن براي دانشجويان اين دانشگاه در مورد اسلام سياسي و تاثيرات آن در آلمان و کمپين" ما از مذهب روي گردانيم"، سخنراني خواهد کرد.
اين جلسه از ساعت ۶ بعد از ظهر روز سه شنبه در دانشگاه بن برگذار خواهد شد.


دانشگاه کلن – روز ١ دسامبر
روز ١ دسامبر 2007 سميناري در دانشگاه کلن برگذار ميشود. سه چهره سرشناس منتقد اسلام در آلمان سخنران اين سمينار خواهند بود. مدير و گرداننده جلسه به عهده ميکاييل اشميت سالمون اومانيست و آتيست معروف آلماني است.
مينا احدي و گونتر والراف و رالف جردانو سخنرانان اين سمينار هستند. اين جلسه به دعوت سازمان جردانو برونو و شوراي مرکزي اکس مسلم در آلمان برگزار ميشود. موضوع اين سمينار دلايل و ضرورت ممنوعيت حجاب کودکان و حجاب معلمين در مدارس است.


هامبورگ ١١ دسامبر
مينا احدي در روز ١١ دسامبر در شهر هامبورگ در دو جلسه سخنراني خواهد کرد. ساعت ٢ بعد از ظهر تا ساعت چهار و نيم براي معلمين و کارکنان يک دبيرستانها سخنراني ميکند.,

عصر همين روز به دعوت يک موسسه مدافع حقوق انساني به اسم "Galerie Morgenland" "گلاير مورگن لند" از ساعت هفت و نيم شب در مورد "خروج از اسلام ، آيا اين امکان پذير است" سخنراني خواهد داشت.


برلين ١٢ دسامبر
موسسه هاينريش بل، روز ١٢ دسامبر در شهر برلين ، يک جلسه کارشناسي در مورد "راههاي جديد انتگراسيون و اسلام و معضل زنان" با حضور کارشناسان اين عرصه برگزار ميکند. در اين جلسه نمايندگان نهادهاي مختلف، مطبوعات و نمايندگاني از دولت حضور دارند و در مورد انتگراسيون و نقش اسلام و موقعيت زنان مهاجر و پناهنده صحبت خواهند کرد. مينا احدي در اين جلسه در مورد انتگراسيون و بررسي تجارب متعدد در آلمان ودر نقد دخالت سازمانهاي اسلامي در اين عرصه سخنراني ميکند.


اين برنامه بخشي از پروژه درخواستي وزارت داخله آلمان است که موسسه هاينريش بل آنرا برگزار ميکند. اين پروژه هدف خود را "باز تعريف ارزشهاي جديد در زندگي ما" تعريف کرده است. يکي از ارزشهاي تا کنون "زندگي" در آلمان نسبيت فرهنگي بوده است، که در يک سال اخير مورد نقد بوده است.

محل جلسه گالري بنياد هاينريش بل است.

از علاقمندان دعوت ميکنيم در اين جلسات حضور بهم رسانند.
****************************************************************
سازمان اکس مسلم- آلمان 23 نومبر 2007
براي دريافت اطلاعات دقيقتر ميتوانيد با مهين درويش روحاني تماس بگيريد.
۰۰۴۹١۷۷۸۰۴۴۷۹۰

No comments: